tisdag, december 27, 2011

Grym spelning i Orsa!!!

I torsdags gick jag upp tidigt som fan och frog till Rättvik för att repa med mitt band. Vi repade i 2 timmar och sen drog jag till jobbet, jobbade till kl halv 7 och gick den in på konsum för att hämta bandmedlemmen Annas bilnycklar. Jag såg ut och kände mig som värsta vraket, så jag satte mig i hennes bil och sminkade om mig och väntade till kl 7 då hon slutade jobba. Sen kom hon och Sandra och vi drog till Orsa!

Arrangören hade inte mobilen på och vi hade ingen aning om vart stället låg men en polare sa att hans polare sa att man skulle ta vänster i båda rondellerna, haha, och det funkade för där låg ju Teaterbaren!

När vi kom dit med en massa jävla grejer stirrade alla (småjobbigt) och ett band höll på att spela. Han knappt höra det bandet alls tyvärr, och inte heller hörde vi första bandet. Synd! Vi spelade som näst sista bandet av 5 band. 2 av banden som spelade kommer vi att tävla mot i samma Pool i Livekarusellen i februari! Läskigt och roligt som fasen!

Vi fick ingen soundcheck, men giget gick fan asbra!!! Publiken var rätt kul faktiskt till skillnad från på många andra ställen då den är helt död typ. De gick igång som fan på vår nyaste låt Unemployed!!! Ni kan lyssna på den här!!! Vår nya låt!!!
Den är så jävla bra!!!!!!

Jaja.. Efter giget så var jag sjukt svettig o go eftersom jag hade långkallingar under jeansen! Haha idiot...
Vi fick massor av beröm av både publiken, de andra banden och arrangören! Underbart!!!! Och vi skulle få spela på Orsayran nästa år med! Där är det maaaaassa folk! Nice som fan!

Tack som fan ORSA! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar