torsdag, maj 31, 2012

Mötet med FK, inställt

Igår kväll/natt satt jag och mailade alla banden till både Get Wet och Till Vedstocksfestivalen, sjukt jobbigt, och rörigt, för man måste ju få med all info! Men Jag tror jag fick med det mesta! Nu väntar jag bara på svar från alla! Därefter "Packade" jag d.v.s. slängde alla saker i en hög på golvet...

Jag kunde inte sova förrän kl 5 imorse,... Faaail!

Idag skulle vi träffat en man från Falukuriren, Jag, Sandra o Larsan, men mötet blev inställt. Vi tar det på måndag istället med en annan journalist, tyvärr.
Men jag och pappa åkte ner till Rättvik och slängde in lite saker i mitt rum som jag ska bo i i en månad.

Imorgon, fredag, ska jag först jobba till typ halv 3, sen dra till Falun och möta Sandra och därefter gå till P4 Dalarnas Studio och så ska vi få vara med i programmet "Hissa och Dissa"! Ska bli så jääävla kul! Men sjukt läskigt. Vi ska prata i radio i en halvtimme, alltså hissa och dissa andra låtar, samt prata om vad vi håller på med, typ bandet och Vedstocksfestivalen! Och allt är livesänt! Så man får INTE svära eller säga fel saker... Uuuh! Wish me luck!

Juste.. flytttar in i rummet också.. Ska sova där för första gången imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar