måndag, juli 04, 2011

Jag har köpt ett trumset!

Oh yes, I have!!! 

Ett TAMA fucking SUPERSTAR!
Jag är glaaad. Det var ju typ bestämt att jag skulle köpa ett rött eller silver Pearl Vision, men för det första har de höjt priset och flyttat både rött och silver till den dyraste prisklassen! Och för det andra så fick jag ju nu ett mycket bättre set för mycket mindre pengar.. Nypriset på detta setet är 15 000 kr.  Så nu blev det ett begagnat (endast ett år gammalt) Tama Superstar för 9000 kr istället! Enda dåliga var en liten liten prick där färgen försvunnit på ena pukan, men det kan man ju fan fixa med lite nagellack... Haha.. Vi kunde dock inte ta hem dem idag för vi hade inte plats i bilden. Men så fort pappa har tid så kommer vi att åka och hämta hem dom. Men nu står det en fet lapp med mitt namn på dem i affären så alla vet att dom är mina och bara mina nu! ;) Hahaha...  <3

Så här ser de ut... :

2 kommentarer:

  1. wtb fler cymbaler! en china + en splash. dom är sexiga.

    SvaraRadera
  2. Wow! Skit coola ju :D Trivs du med dem nu då?

    SvaraRadera