torsdag, juli 21, 2011

Allt är så jobbigt...

Allt det här med Daniel tar verkligen kål på mig... Jag vet att det var jag som gjorde slut och allting men det gör inte att det blir mindre jobbigt. Och det gör det blir fan inte lättare för att jag har betett mig som en jävla idiot mot honom heller. Fy fan alltså. Har så dåligt samvete för allting. Jag ångrar inte att jag gjorde slut men jag ångrar hur jag behandlat han. Och jag kommer aldrig någonsin ångra det vi hade och det vi upplevt tillsammans. Det kan ingen annan ändra på. Jag vill inte glömma det. det var 4 underbara år. Men tyvärr var det för mycket jobbiga saker som dolde sig under ytan som tillslut blev för mycket för mig. Jag hoppas att han och hans familj kan förlåta mig någon gång i framtiden.... Jag ville inte att det skulle ta slut. Men det gjorde det och jag kan inte hjälpa det. :(


Idag träffade jag Daniel efter jobbet och vi pratade lite och han körde mig till mitt andra jobb och han fick sina pengar och sina saker som jag hade kvar... Det var sjukt jobbigt.. Men jag hoppas ändå att han mår bättre nu än innan. Jag mår mycket mycket mycket sämre men det är vad jag förtjänar. Huvudsaken är att han mår bättre. Jag kommer inte må bra förrän han gör det. Så är det bara. 

Back to real life.. Ja, jag jobbar på.. I tisdags fick jag ara ledig eftersom vi skulle spela med bandet och det blir jobbigt för alla om jag ska springa från jobbet hela tiden. Vi spelade på fontänscenen eftersom det var bättre ljud där. Arrangören ville flytta oss till stora scenen eftersom det var många uppträdanden som hade försvunnit ur programmet och att vi kunde spela lite längre där istället. Men ljudteknikern sa att det var fetare ljud på lilla scenen så vi körde på där som det var sagt. Jag körde på mina nya snygga trummor som dock redan är ostämda... men det lä hyfsat ändå... folket gillade det iaf och det satt ett par ungdomar vid fontänen och vrålade att vi var bra hela tiden så det var ju lite kul, hahaha....Och fick skriva 3 autografer.. fy fan vad jag hatar det.. måste fan öva nån dag..



  








Ah.. jag är verkligen inte på humör för att skriva här nu så nu lägger jag ner.. men giget gick iaf rätt bra förutom att när jag kollade på inspelningen efteråt kändes det lite otight i vissa låtar. men det är bara att vi får öva mer helt enkelt. Bra för att repat så lite som vi gjort nu senaste tiden.

Nu ska jag deppa framför datorn och tv:n ett tag till och sen försöka sova... Ska upp imorgon och jobba..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar