söndag, augusti 28, 2011

Björn Rosenström!

I fredags (19e augusti) åkte jag först till Leksand för att träffa mina gamla klasskompisar och några andra esteter på Bosporen! vi åt och pratade och hade mysigt! Skitkul att se dom igen. Jag har ju inte kunnat vara med på en enda fest eller nått under hela sommaren eftersom jag jobbat nästan varje dag! Jag kunde dock bara vara där i 2 timmar, sen tog jag och Frida, en annan kompis tåget till Rättvik! Och jag tänkte ju inte alls på att jag hade ätit mat eftersom vi satt på uteserveringen! Så jag stack därifrån utan att betala!!!!!!!! Jävla idiot jag är! Så när jag kom till Rättvik fick jag ett samtal från en klasskompis som sa att jag hade glömt att betala.. Men det löste sig! En tjej fick lägga ut pengar åt mig sålänge! Jävla tur att jag har snälal klasskompisar! Haha.. Och tr att en till klasskompis glömde betala så jag slipper skämmas själv! HAHA!

Men men.. Jag och Frida åkte som sagt till Rättvik! Men när vi kom dit skulle vi träffa Tobbe och Mahidi men vi fick inte tag på dom! Så vi gick till Big Street Bbq&Bar och satte oss i baren och tog en cider. Sen gick vi hem till Mahidi och satt där och drack och kollade på roliga youtube-klipp i någon timme innan jag, Frida och Tobbe drog vidare till Bowlingen.

Det var kul som fan på bowlingen men vissa saker var lite sämre.. Men det behöver vi inte gå in på.. Men i slutet var det nån kille som vägrade låta mig vara plus hans kompis som höll på att äckla sig o säga att jag skulle med han hem och sådär... Han tog tag i mig och tryckte mig mot bardisken så jag gjorde illa mig! Jävla as.. Usch han var rätt aggressiv.. blev skitsur.. Men jag knuffade bort han iaf.. och sen låtsades jag vara lesbisk resten av kvällen HAHA! Frida fick vara min tjej för tillfället!

BRÖRN ROSENSTRÖM då.. Ja han var sjukt jävla bra som vanligt!!!!!!! Jag älskar han! Så roliga texter och han och hela hans band är duktiga och roliga att se på scenen! Min favoritlåt är "Glenn" Hahah.. underbart drag när de spelade den! Dock var det nån kille som stod o tryckte bort mig och försökte ställa sig på min plats! Men jag lyckades stå kvar! . Fy fan.. hade typ 4 blåmärken från han dagen efter! Satan vad hårt han tryckte! Och eftersom jag hade spänt mig så för att stå kvar så hade jag träningsvärk i benen i 4 dagar efter! Haha!

Efter spelningen gick jag fram till han och utan att säga något fick jag en kram och en puss på kinden! Hahahaha! Nice! Sen när jag fick autografen så fick jag en till kram. Och sedan gick jag och köpte ett linne av dem som sålde merch så stod han där och då fick han signera linnet! Och en tjej tog en bild på mig o han och Frida.  Tycker det e så skönt med artister som är trevliga mot sina fans istället för sånna där bitchiga jävlar som det finns lite för många av!

Kvällen var iaf rolig för det mesta! Jag sov sen hemma hos brorsan. Men en kompis till mig ringde mig och var jättefull och pratade i flera timmar, haha så jag somnade typ kl 5! Och sen var jag upp och jobbade dagen efter! Men det gick bra som tur var! haha!

(OBS: Jag lägger in bilder till detta inlägget imorgon!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar