fredag, augusti 05, 2011

Classic Car Week

Jag jobbar på som fan på cafét varenda dag nu.. nu har jag jobbat 11 dagar i streck och kommer antagligen att jobba ytterligare 7 dagar minst innan jag får en ledig dag.. Det är jobbigt som fan men jag får ju pengar! Jobbade inte alls mycket i juni/juli men fick ändå en lön på 9600 kr vilket var mer än jag trodde! Nice! Kommer tjäna mycket mer nu! Nu är det runt 8 timar varenda dag, inklusive lördagar och söndagar. Det gillas! Men skulle inte skada att vila kroppen och huvudet en dag...

Denna veckan är det ju Classic Car Week i Rättvik så det är sjukt jävla mycket folk här! Det e fest varje kväll på bowlingen o parken o big street o alla ställen! I tisdags jobbade jag från kl 14.00 till .1.00 på natten! Och jag jobbar på ett café vad fan., hahahaha.. Lite längre öppettid än vi brukar ha!
I onsdags var jag ute i Rättvik ett tag med en kompis som heter Daniel. Det var skitkul även fast det bara var jag och han! Först gick vi runt i Rättvik o sen satt vi utanför statoil och kollade på bilar. Sen åkte vi en runda med Anna och Linda i Lindas fina bil och sen satte vi oss utanför bowlingen och drack upp det vi hade kvar. Sen gick vi in och drack lite till o lyssnade på John Lindberg Trio! Så jävla bra är dom!

På lördag ska jag ut igen med en kompis som heter Johan från Borlänge och kanske några av hans vänner, sen några kompisar från Rättvik, och kanske Daniel som var med i onsdags,. Det kommer bli grymt kul!

Detta inlägget har tagit en timme att skriva för jag är så trött att jag inte alls kan stava! Så skriver mer en annan dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar