torsdag, september 22, 2011

12 dagar...

Fan! Nu har jag inte skrivit på 12 dagar igen. Det måste bli ändring på detta. Sitter ju faktiskt vid datorn nästan varje dag... Aaah jag suger. Ska bättra mig. Nu jävlar alltså.

Jaja jag kör på en liten sammanfattning av dagarna som gått då!
Vi har spelat in allt som ska spelas in i studion. Och nu väntar vi på att Patrik ska mixa klart låtarna. Vi har fått en första mix av han men det är hur mycket som helst vi vill ändra på så vi ska träffa han och prata med han nästa vecka eller något sånt. Alltså det låter ju bra, men är vissa effekter och nivåer vi vill ändra/lägga till/höja o sänka.

Innebandyträningarna har dragit igång på riktigt nu och det är sjukt roligt! Känns asbra! Jag känner att jag inte är så jävla otränad som jag trodde! Och jag är ganska bra på att passa. Men kan inte skjuta och inte sikta över huvud taget så jag tänker köpa en ny klubba. Den jag har är lite för tung och klumpig tror jag.

 Nicklas och jag är officiellt tillsammans nu och han har varit hemma hos mig och träffat mina föräldrar. Det gick bra och dom gillade han som fan!
Jag var hos han i Falun oxå och hälsade på innan han kom hit. Då gick vi på konsert med Sandra och Anna i mitt band på fredagen. Pain och Raubtier spelade i Borlänge. Det var sjukt bra! Speciellt Pain!!! Fick sångarens autograf med! Yeeey!

 Har haft nån konstig jävla allergisk reaktion eller något i snart en vecka. Ögonen är helt svullna och röda och mina läppar är svullna och det gör ont så fort man äter eller dricker något. Jobbigt som fan och fattar inte varför det är så. Ögonen börjar dock bli bättre nu.

Jag har jobbat några dagar också. Det är skitkul att dom vill ha mig kvar på cafét! Jag vill vara kvar så länge det går.

Idag ska jag fixa i ordning mig och sen ska jag åka till Nicklas i Falun! Ska bli skitkul och mysigt. Men imorgon ska jag jobba... Så åker från Falun till jobbet och sen efter jobbet direkt till Falun igen. Så blir det fest också med hans kompisar. Jag är rätt nervös!

Men nu måste jag skynda mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar