onsdag, september 28, 2011

Det rullar på!

Festen i fredags var rolig! Jobbigt bara att jag hade ögoninflammation och såg ut som värsta monstret första gången jag skulle träffa alla Nicklas kompisar. Skämdes som fan. Men men.. hoppas dom får se mig i mitt vanliga skick någon gång! Haha! Roligt var det i alla fall och alla var jättetrevliga! Jag har en tendens att alltid hamna utanför när det är tjejer med eftersom jag alltid hänger med killarna. Men nu var det nog de 2 tjejerna som var på festen som jag umgicks mest med! Roligt! Brukar alltid annars få för mig att tjejer ogillar mig av nån anledning men så kändes det inte nu. Jag slog även Nicklas på Tv-spel!!!! Det ni! haha.. Nej då, det blev faktiskt 2-2. Men duktigt av mig som suger på sånt i vanliga fall! Kul kväll!

Lördagen jobbade jag på och det var stressigt som fan! Men det gick ändå! Efter jobbet stack jag tillbaka till Falun och åt pizza med Nicklas och sen myste vi bara.

På söndagen tog vi det bara lugnt och gick och fikade en stund innan min buss gick hem. Usch, jag ville stanna i Falun...

I måndags var jag sjuuukt jävla slö och satt bara framför datorn och stirrade typ. Sen när jag väl skulle på träning så missade jag bussjäveln! Och var ensam hemma så hade ingen som kunde skjutsa mig till Rättvik. That sucks...

Igår (tisdag) var jag på teorikurs och därefter möte med musikföreningen Rockfelan. Vi har ju bestämt styrelse i Rockfelan och jag blev Sekreterare!!! Yeeeey! Jag är nöjd! :)
Vi har inte startat föreningen på riktigt än för vi har några papper vi måste skicka in först. Men vi har nu öppnat en facebookgrupp där medlemmar och intresserade kommer att få information när vi har saker på gång! Kolla in den! Rockfelan. Vi har satt datum och börjat fixa band inför vårt första evenemang! Kommer bli grymt! Mer får ni veta senare! ;)

Mötet gick iaf bra! Kom fram till massa olika saker som vi skulle göra! Jag o 2 av killarna ska till exempel gå ut o prata med skolorna här i Rättvik. Ska bli roligt! :) Det rullar på som sagt! och 2 av 4 band är redan bokade inför giget. Vilka säger jag inte än!

Idag har jag repat akustiskt med bandet, och det gick sådär. Vissa låtar låter asbra men vissa är lite svåra.. Sandra mobbar mig som fan för hon vet att jag VANTRIVS när jag spelar med vspar. Alltså seriöst.. fy faaaaan vad jag känner mig fjollig..... Oh my god.. Aja.. jag får vänja mig. Har fått massor av förfrågningar att spela akustiskt så jag får väl lära mig tycka om det helt enkelt! Men funderar på att köpa lite fetare vispar.. Mina är som sagt sjuuukt fjolliga!

Det värsta just nu är att jag fått reda på just den 4e fucking november åker jag o familjen o hela tjocka släkter ner till Göteborg för att fira Mormors 80årsdag! Så mitt band kan inte spela på giget som det var tänkt från början och jag som är arrangör kan inte ens vara där! Det suger röv. Men men.. jag är ju med och förbereder i alla fall och det är ju det viktiga! Och det är också roligt tycker jag.

Har även haft innebandyträning idag. Det gick sådär. Eftersom jag typ har ögoninflammation så ser jag skitsuddigt! Så såg typ inte bollen ibland. Jobbigt som fan. Hoppas det går bättre på måndag och att jag fått tillbaka min syn då, haha.

Nu ska jag gå och lägga mig, ringa min fina pojkvän och sen sova. Imorgon blir det att repa igen med bandet och därefter åka till Falun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar