torsdag, oktober 06, 2011

Mycket att göra

I fredags var jag på fest/middag hos min gamla klasskompis Vera som fyllde 20 år! Det var skitkul! Jag drack dock inget eftersom jag har antibiotika för mig ögoninflammation. De som var där jag Jag, Nicklas, Vera, Jonas, Maja, Glenn, Anton och en tjej som hette Celinne eller något liknande som jag inte träffat innan. Vi åt god mat, spelade spel och lyssnade på musik och pratade. Rolig kväll! Nicklas blev lite full och det var kul, hihihi! När Maja hällde vatten i nacken på han så kollade han inte upp utan kollade på mig och sa helt seriöst "Carro...Jag tror det har börjat regna här inne!" HAHA! Smart ;) Och i bilen hem med mina föräldrar så försökte jag hålla han vaken så gott jag kunde. Så skickade ett sms där det stod " Jag tycker o dig" och han började skriva samtidigt som han höll på att somna om "Kompressor. jzx.p" HAHAHAHA! <3 Söto!

Sen på lördagen åkte vi till Leksand och fikade på Siljan med de som var på middagen och några fler gamla klasskompisar. Kul kul! Roligt som fan att träffa dom. Har ju knappt kunnat vara med på en enda fest i sommar eftersom jag jobbat 6 dagar i veckan.

I tisdags var vi inne i studion igen med bandet och Patrik för att fixa till mixningarna av låtarna. Vi var inte helt nöjda så nu fick vi ändra det vi ville. Resultatet blev sjuuuuuuuuuuukt jävla bra! Vänta bara tills vi lägger ut låtarna!!!! Kommer bli så jävla bra!

Efter studion drog jag och jobbadei några timmar och efter det gick jag tillbaka till replokalen och satt där och snackade med Sandra i några timmar. Sen gick vi till Fricks och åt/fikade och hade möte med Rockfelan + Jörgen Norin från Studiefrämjandet. Vi ska samarbeta med lite saker till våren! Ska bli grynt kul!

Och efter mötet så drog jag på den sista teorikursen på trafikskolan.

Fullt upp hela tisdagen med andra ord!

I går jobbade jag och sen hade jag innebandyträning.

Idag gick jag upp halv 7 för att åka till Rättvik och gå till vårdcentralen. För min medicin är slut och ögonen är inte bra än. Och är typ allergisk konstakt så jag vill veta varför samt göra ett riktigt allergitest.  Men när jag kom dit sa dom åt mig att återkomma kl 2. Fy fan. Det suger... Så nu har jag suttit hos brorsan i någon timme och tänker gå till jobbet kl 11. Dom sa halv 12 men orkar inte vänta, och tror dom behöver mig tidigare faktiskt. Är så fullt upp nu inför marknaden som börjar imorgon.

Sen tänker jag dra till Borlänge eller nått efter att jag är klar vid vårdcentralen. Och sen åka till Falun o sova hos Nicklas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar