torsdag, oktober 06, 2011

Vårdecentralen

Vårdcentralen i Rättvik fucking suger!!!!!!!!!!!! Fy fan. Har nog inte fått hjälp där en enda gång, Får bara fel medicin och de kollar aldrig vad jag egentligen har utan bara spekulerar. Nu idag sa doktorn att det inte såg ut som att jag hade fel på ögonen  ens och därför inte skulle få mer medicin! Alla som känner mig frågar " Vad i helvete har du gjort??????!" Så det är klart som fan att det syns! Idiot. Dessutom skulle jag ta den medicinen jag fick i fredags tills det var helt bra, fick inte sluta innan. Men den tog ju slut. Och nu fick jag som sagt inge mer. FAN.

Sen skulle jag ju dessutom göra ett allergitest för mat och ett för laktos och sånt där. Men han tvingade mig göra ett för pälsdjur! What the fuck!? Jag vet redan att jag är allergisk mot pälsdjur! har redan gjort sånna tester. Och anledningen till varför jag ville testa mig var för att nu sväller mina läppar upp nästan så fort jag äter något! Varit så i 2 veckor nu. Som om jag får allergiska reaktioner v praktiskt taget all mat. Men nej det fick jag inte ens ta. Så nu ska jag gå i en vecka o vänta på svaren som säger "Du är allergisk mot katt, mycket allergisk mot häst, allergisk mot hund och lite allergisk mot damm". Fuck that shit säger jag då. Tänker smaska i mig äpplen så jag får åka in på akuten i Falun istället. Där kanske man får lite mer hjälp. Även om det suger där med.

Men men... Jobbade iaf både innan och efter att jag varit där. Så fick ihop några timmar idag, Massor att göra nu inför marknaden som börjar imorgon. Fan vill inte ens tänka på det... Ensam i kassan med kö ut på gatan.. NICE! Det är ju kul! Kul som fan. Men stressigt så man avlider, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar