fredag, oktober 14, 2011

Ikea

I söndags var den första arrangörskursen och det var kul! Mia Mästerbo (basist i Mimikry), som håller i kursen är grym!!! Vi hart känt henne i 4 år nu och hon har alltid varit allmänt coolast och allmänt bäst! Haha. Så det är sjukt kul att hon håller i den! Men detta var bara själva introduktionen. Det börjar på riktigt den 23e oktober! Kommer bli grymt! Träffade lite roligt folk där med. Det är alltid skoj ju!

Veckan har gått rätt segt men ändå vart okey.
I onsdags spelade vi seriens första match mot Bollnäs och vi vann med 4-2! Dom har spelat i division 2 (vi är i 3an) men dom var rätt dåliga faktiskt! Och så jävla många lägen och skott vi hade borde det stått 10-2 om vi inte haft sån otur!

I går jobbade jag. Det var ganska lugnt men ändå mycket småsaker att göra och det var bara jag och chefen som jobbade. Det var rätt mysigt faktiskt! Inte så stressigt som det brukar vara. Kallt som fan var det ute dock! Inge kul att öppna och ställa ut alla bord och sånt i bara t-shirt!

Idag åkte vi till Valbo, nästan Gävle, för att gå på Ikea. Det blev en ny garderob (stooor!) med massor av inredning (typ förvaringslådor och sånt) till den. Och lite annat smått.. Sen sprang jag in på Inter Sport för att kolla på innebandyklubbor. Var en kille där som hjälpte mig massor och försökte komma på vilken som passade mig bäst och tillslut lyckades vi hitta en bra! Jag ville ju ha märket Unihoc, men de bra klubborna fanns bara i right eller fel storlek så det sket ju sig. Nu kommer jag inte på vad märket jag köpte hette, men det var ett ganska vanligt. Den är skitsnygg iaf! Och skön som fan. hade dock beslutsångest över om jag skulle ha 96 eller 100 i storlek! 96 borde jag ju ha, men den kändes verkligen för kort! Och jag har alltid för lång klubba för jag gillar det. Men efter att han försökt övertala mig om att 100 är way too big for me så tog jag den som var 96. Och när jag kom hem och kollade min andra klubba såg jag att den var 96! Jävla tur där!!! Så då är den ju perfekt! Yeeey!

Imorgon är det match i Gävle! Fan var jobbigt att åka ända dit två dagar irad. Men men. Match mot Sätra! Då ska jag testa mig nya klubba! Men har med mig den gamla oxå! Och nu ska vi krossa dem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar