tisdag, oktober 18, 2011

Innebandy, Rock och ny frisyr

Matchen i lördags var helt cp! Vi ledde med 4-3 typ hela matchen men sen slutade det med 4-5 till dem! FY FAN! Jävla skit. Aja. Vi var klart mycket bättre än dom, och ägde matchen i alla fall. Så på det sättet är vi vinnare. Vi vinner på hemmaplan sen!

När vi skulle hem, då startade inte Evelinas bil!!!! Så våra tränare fick starta bilen med startkablar! Fy fan vad läskigt det var. Tänk om vi hade fastnat 15 mil hemifrån liksom!

Jag hoppade av i Falun på vägen hem och umgicks hela helgen med min pojkvän Nicklas. Underbart!


I går så var jag, Jonte och Chrille på Rättviksskolan för att dela ut flyers och affischera om Rockfelan och Höstrocken (evenemanget vi gjort till den 4e november). Vi fick rätt bra respons! Kul kul! Sen åt vi pizza hur länge som helst, och därefter drog Chrille hem och jag och Jonte gick och fikade på Fricks. Sen drog vi och hade möte med hela Rockfelan på Ungdomens Hus. Fy fan, jag var helt hög på kaffe eller något. Var sjukt trött, allergisk, och speedad på samma gång. Så det slutade med att jag satt och åt sockerbitar och skrattade åt allt! Haha!

Idag har jag, Jonte och Kostas varit på Gymnasiet och delat ut flyers. Inte lika bra respons där, men får hoppas att någon kommer i alla fall.... Sen har jag klippt mig oxå. Är inte nöjd. Eller alltså, frisyren e ju snygg. Men jag passar inte i såhär kort hår. det är jättekort ju! Jag vill ha låååångt! Men det var så jävla slitet så hade inget val... Fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar