lördag, september 10, 2011

Bästa veckan på evigheter!

Yeees jag vet jag suger på att skriva. Måste bli ändring på det. Det är ju inte roligt att läsa sånna här lååånga inlägg! Men nu får det bli ett sånt och därefter ska jag skärpa mig och skriva oftare istället!

Den här veckan var i alla fall varit den bästa veckan på evigheter!


Måndag: Gick in med mitt band i studion kl 8.00 på morgonen för att spela in sången, vilket var det enda vi inte hann klart med förra veckan. Det gick bra som fan! Dock var vi sjukt petiga nu och det tar ju på självförtroendet på alla när man måste sjunga samma sak om och om igen tills andra människor tycker att det låter perfekt. Så det blev ju lite jobbigt ibland. Alla var inte helt friska i halsen heller. Men som sagt det blev askitbra tillslut och Anna och Sandra var hur duktiga som helst! Är stolt över att vara trummis e deras band! Dom utvecklas som fan hela tiden! Jag tyckte dom var duktiga för 4 år sen, men nu jävlar är dom så mycket bättre!
 Jag sjöng in mina stämmor på Song About Wasted Flowers sist av allt och sen var vi klara klockan kvart i 5 på dagen! Över 20 timmar var vi inne i studion för att spela in 3 låtar... Det tog tid! Men nu jävlar blev det bra! Nu väntar vi bara på att Patrik ska mixa klar låtarna och sen ska vi lyssna och kolla så att vi är nöjda med ljudet på allting. Jag slår fan vad om att vi kommer att få be om mer bas och mer baskagge.. Jag tror alla 3 är lite baskåta, haha!

När vi var klara i studion drog jag hem till brorsan och käkade mat och sen drog jag på innebandyträning. VI var bara 6 pers och inga tränare så vi spelade bara lite två-mål. Men det var roligt och skönt att vara igång igen! Längtar tills de riktiga träningarna drar igång hårt! Kände mig mer i form än jag hade väntat mig efter sommaren och efter min förkylning som knappt gått över än. Känns bra!

Tisdag: Var på teorikurs på körskolan. Det var ganska roligt! Sen på kvällen var det 3e världkriget mellan mig o mamma som ledde till krig mellan mamma och pappa.. Hade skitsvårt att sova sen.. Och deppig som faaaaaaan....

Onsdag: Var ute i skogen i 1,5 timme med pappa och övningskörde i vår V70. Det gick jävligt bra för att vara första gången på typ 2-3 år!!! Övade på att backa, växla mellan 1-4an och starta i upp och nerförsbacke. Nice nice!

Därefter duschade jag och gjorde mig i ordning och åkte med farsan ner till Rättvik. Där tog jag en buss till Falun och mötte Nicklas. Nu vet ni inte vem han är för jag har inte skrivit något om han här innan.. Men men. Jag kommer väl skriva mer om han sen!

Vi gick och fikade på ett mysigt café och sen gick vi hem till han och kollade på skräckfilm och han lagade god mat. VI såg The Orphan. Jag hade ju sett den förut och tyckt att detvar de läskigaste och bästa skräckisen jag sett! Men den var inte alls särskilt bra ju! Haha.. dålig smak jag hade! Eller den var ju bra! Men inte sååå bra som jag tyckte då. Men lätt värd att se!
Sen såg vi ännu mer film!

Torsdag: Vi vaknade och och såg klart på filmen vi hade somnat till kvällen innan. Sen åt vi sen frukost och myste vid tvn ett tag innan vi gick och handlade. Nicklas lagade gooood mat och sen på kvällen gick vi på bio. Jag saknar dig såg vi. Den var så jävla bra! Sjukt sorglig men jävligt bra! Värd som fan att se! När vi sen skulle gå hem var det ju askallt och asmörkt ute och jag fryser ju alltid som ett as plus att jag är mörkrädd! Så lite läskigt var det! Men det värsta var när jag hade fått för mig att det satt en människa bredvid gångvägen, direkt efter det, när vi gått över en väg med en bro så vände sig Nicklas om och ryckte till. Så jag vände mig och och såg något, och blev så jävla rädd att jag skrek som fan!!! Det var fan bara en cyklist!!! HAHAHA! Stackars människa. Måste trott att vi var helt dumma i huvudet...

Fredag: Åkte tillbaka till Rättvik och en härlig känsla i magen! Repade med bandet i 3 timmar. Det gick bra! Men fick blåsor på 4 jävla fingrar! Kommer göra ont som fan imorgon! Och då har vi ju fan spelning i Borlänge! Men men.. man är väl en survivor! "Vill man spela fint får man lida lite pint" Eller nått.. HAHA!


Btw... I'm fuckin in löööv!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar