tisdag, september 25, 2012

Rack'n'Roll

Rack'N'Roll, Gävle! I Fucking Love You!

Har åter igen haft världens roligaste gig i Gävle!

Vi spelade med Despite Good View från Hofors! Kolla in dem killarna, dom äger verkligen scenen!!!
Vi kom dit lite efter 7 och trodde vi var sena till vår soundcheck, men vi fick inte kolla ljudet ändå förrän alla matgäster gått, så DGV checkade inte förrän skitsent och vi efter dom, haha. Min internetkompis Johan kom dit och hängde med oss hela kvällen, det var kul som fan att träffa han äntligen!

Jag hade dragit dit massa folk från bland annat Helgon.net och de flesta som sagt att de skulle komma var där faktiskt. Sjukt kul!!! Nästan alla snackade med oss efter giget och tyckte att vi var skitbra. Alltid lika kul att höra. Synd att man inte hann springa runt o snacka med alla efteråt bara. Vi var ju tvungna att åka efter att vi lyssnat på 5-6 låtar av DGV eftersom anna skulle upp sviiintidigt och jobba. Men vi fick iaf kolla på killarna! Svinbra!

Publiken var så jävla underbar! Som alltid i Gävle! Det är stor skillnad på att spela här och i Dalarna, ett helt annat drag framför scenen! We love it!

Vi hoppas verkligen att vi får komma tillbaka tilll Rack'n'Roll. Det är verkligen skitkul där! Skulle lätt hänga där hela tiden om jag bodde i Gävle, haha. Asgod mat, billig öl och bra musik! 

Jag har bilder som jag lägger in här lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar