måndag, september 10, 2012

Rockstad Falun 2012

Rockstad Falun 2012! Något av det roligaste som hänt tror jag!!! Har så sjukt mycket att berätta men orkar inte skriva allting! Men jag hade världens roligaste jobb och bästa jobbtider, bodde i samma tält som världens snällaste och roligaste killkompis, såg sjukt många bra band och träffade otroligt mycket kul folk!  Skriver väl lite kortfattat och lägger upp massa bilder istället!

På onsdagen träffade jag min tältkompis Albert och vi satte upp tältet o drack lite öl med några grannar. Sen drog vi på Pitchers på Pre Partyt till Rockstad. Det vad askul!
På torsdagen o fredagen och lördagen jobbade jag som underchef i diket och det var askul verkligen! Sen på min lediga tid hängde jag med Albert o ibland nån mer och såg på band.
Efter att jag jobbat på Sabaton på lördag som var det sista bandet så blev jag bjuden på efterfesten backstage eftersom jag känner festivalchefen samt lite annat folk. Så satt där och pratade med artister och fotografer och roligt folk och drack gratis öl ända till halv 8 på morgonen! Hahaha! Sjukt roligt var det! Vi var de sista som gick därifrån. Har träffast så sjukt mycket trevligt folk! Och min o Alberts internhumor är bäst!!! Roligaste veckan ever!!!! Tror aldrig jag haft så jävla kul inne på Mc Donalds i hela mitt liv heller som jag hade på lördagen. Helt sjukt! BÄST!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar