tisdag, september 25, 2012

Ny Dator, Räkningar och Gig!

Juste! Glömde skriva att vi även hade två andra gig nyss. I Borlänge, båda två! Det första var på Café Peace&Love och det var ett akustiskt gig. Vårt första riktiga akustiska! Det var svinroligt, och istället för att spela trummor fick jag spela gitarr o sjunga. Askul! Det hjälper mig att bota min scenskräck lite när man gör sånna saker.
Det andra giget var på Painkiller på Cozmos. En festival med massor med asbra band! Synd att det inte kom mer folk bara. Skitbra arrangerat verkligen! Hoppas det blir av igen nästa år!

Back to business. Nu är jag förkyld igen och det suuuger! Innebandyträningarna har dragit igång förra veckan, fan vilken bra timing! Men jag tänker träna ändå, palla vika sig för lite snor, haha!
Har köpt en ny dator, den kostar 8.600 spänn typ, men jag råkade de den då det var en kampanj på Elgiganten så jag fick den för under 5000! Det är sjukt bra! Heheheheh! Sen köpte jag en 20" skärm med, Samsung! För typ 2000. Blir sjukt mycket utgifter den här månaden! över 13000 i bara räkningar och fakturor! Det suger lite! Tur att man är rik! Ellerrrrr? Höhö...




Har börjat plugga massa teori nu inför körkortet. Skittråkigt, men måste ta tag i det nu. Jag kan ju köra bil, det är teorin som jag ligger efter med. Men har iaf kommit igång nu! Gött!

På fredag har vi gig i Vikarbyns Bystuga som förband åt BjörnLodinBand. Det ska bli askul att spela där! Kommer inte vår vanliga målgrupp liksom. Blir en äldre publik nu! Askul!
Dessutom kommer Johan från Gävle o hälsar på mig o ska vara här hela helgen! Det gillas som fan!

Kommer bli en askul vecka, synd bara att jag är sjuk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar