torsdag, oktober 04, 2012

Gig i Vikarbyn och finbesök!

Förra fredagen gigade vi med mitt band Wrong Channel i Vikarbyn och publiken gillade oss som fan! De vrålade "En gång till!" Så vi fick köra vårt extranummer Everything He Did som är tung som fan! Jag älskar den låten!!!

Innan soundchecken så satt kocken som var där o lagade mat, ni vet Tv-profilen Kuprik, och drack öl och skrek "Spela för mig flickor!!!" Haha han är så jävla rolig!
Giget gick svinbra! Vissa var helt lyriska efter vårt gig och nån man kom fram med sin 14åringa son för att han ville att jag skulle berätta för honom hur man blev "Rockstjärna"! Haha! De flesta som var där var ju 30+ så det var kul att spela inför en äldre publik än vanligt! Det var många som stannade mig och ville prata och berätta hur jävla bra vi var. Kändes helt underbart!


Johan, han som var på vårt gig i Gävle, kom dessutom och hälsade på mig på torsdag kväll o stannade ända till söndag kväll! Vi såg massa filmer o segade mest! Var askul o mysigt!
Tråkigt att han behövde åka hem dock! Saknar han ju!...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar