tisdag, oktober 16, 2012

Pojkvän och feta gig!

Hej!

Jag och Johan är nu ett par och det känns skitbra verkligen! Han var och hälsade på mig förra veckan igen och vi hade det jätteroligt och mysigt! Vi bowlade, åt kinamat, han hänge med mig och Sandra till Mora och lyssnade på Föreläsning av Henrik från Hittagig.se, kollade massa filmer, hälsade på mina föräldrar med mera.

Jag e superglad för detta!

Hoppas detta blir bra för en gångs skull nu! Hihi....




Dessutom händer det grejor på andra fronter med! Massor med bandet till exempel!!!

Mitt älskade band Wrong Channel ska få äran att spela på Rockstad; Falun 2013!!!! Dettta är förjävla grymt tycker jag!!! Vi blev ett av 5 band i hela Dalarna som de valde ut till deras lilla projekt. Vi vann inte bara giget på festivalen utan massor med mer saker! T.e.x andra gig, lära oss marknadsföring, arrangera, media o.s.v. Helt sjukt! Vi behöver verkligen detta och jag är så sjukt jävla glad att just vi får den här stora chansen!!!


DESSUTOM är vi med i Garagerocken iår! 4e gången gillt, haha! Nu jävlar ska vi visa att vi är bra! Vi får 10 minuter på scenen och pupliken har en "röst" med i spelet. Det går ut på att de som får mest skrik från publiken vinner publikrösten! Sen är det såklart en jury som bestämmer det mesta. Vinner man Garagerocken så får man spela på Peace&Love, Granny Goes Street, Kräftsmällen och Seasidefestivalen! Vi tävlar på Arenan i Falun den 16e november!

//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar