onsdag, oktober 24, 2012

Pitchers och Big Street

I onsdags, den 17e, spelade vi ju akustiskt med Bandet på Pitchers i Falun! Men innan det repade vi lite i Rättvik och sen drog jag med Anna hem till hennes kille och hans mamma och åt lite mat och fixade i ordning mig och gosade med deras fina hund. Sen åkte jag med hennes killes mamma in till Falun och mötte upp Sandra på Waynes och så fikade vi och tjatade lite där. Sen träffade vi min polare Albert och hängde med han till hans replokal och lyssnade på när hans band Breaking In Three repade. Albert drog hem och jag och Sandra gick till till Pitchers och åt god mat medans vi väntade på att Anna skulle komma. Trevligt och gott!

Vi spelade lite efter 22 och det var rätt mycket folk ändå. Skitkul var det! Det gick rätt bra, några små misstag bara men det gör inget... Tack som fan alla ni som kom!

I lördags var jag på Big Street och åt middag med jobbet. Det var supermysigt och gott! Mycket skratt och skitsnack!!! Därefter gick några av oss på krogen. Jag hängde med min jobbarkompis Linda men hon stack hem tidigt så jag satt där själv ett tag. Precis när jag skulle gå kom det ett gäng killar o pratade med mig. Alla var skitsnälla så jag satt kvar ett tag till, sen kom en tjej o hennes kille o pratade med mig, även dom supersnälla! Så jag hade en kul, nykter kväll på krogen med folk jag aldrig träffat innan, haha!

Imorgon fyller jag år!!! Kommer dock antagligen få en rätt tråkig födelsedag, haha... Ska jobba och städa typ... kanske går på "Ljusparty" på jobbet på kvällen men jag kommer inte ha råd med något ändå. Johan kommer kl 21 så då får jag i alla fall mysa med min älskling!!!!

//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar