måndag, maj 28, 2012

Jag har fått ett rum att hyra!

Tja tja!

Jag har fått klart affischen till Punkpopkvällen på Cozmos nu! Den ska bara justeras lite när jag får veta tiderna (imorgon) och sen åker den på tryck. Banden som kommer att spela på lördag är Wrong Channel, Toastified och Breaking In Three. Kommer bli kul!

Vi kom även bland topp 6 i Get Wet-röstningen så vi kommer att spela på Leksand Sommarland den 8e juni! Naaajs! Tack som fan att ni 290 pers som röstat på oss! :)

Igår lirade vi på Play!-festivalen i Säter, det var kul och det gick rätt bra, men det var verkligen typ helt tomt där! Det var sjukt synd, dålig planering eftersom Stiko Per Larsson spelade 30 meter bort på ett gratisevenemang där det fanns öl plus att det var Eurovisionfinal. Men men. Det är en bra tanke med festivalen och det är på en sjukt fin plats, så jag hoppas verkligen att det blir mer lyckat nästa år! Vi är sjukt tacksamma att vi fick spela! Så fort vi kom av scenen kom det fram en tjej och frågade om vi ville spela på en festival i Västmanland i augusti! Men det var under Classic Car Week i Rättvik och då måste vi alla tre jobba som satan så vi fick tacka nej direkt... det sög ju lite!

Idag har det varit sjukt fint väder och jag har legat ute i solen i flera timmar... Så nu är jag bränd överallt och jag kan knappt sitta på min rumpa! AAAAAAAJ!
Senare på kvällen åkte jag, mamma o Anna och kollade på Annas bekantas lägenhet i Rättvik för hon skulle hyra ut ett rum. Lägenheten jag ville ha var u inte helt säker.. Och skulle inte fått flytta in förrän 15e juni om det gick.. Jag behöver den den 1a juni, så tar rummet nu i iaf en månad och om jag nu får lägenheten tar jag den juli! Jag flyttar in i rummet on 4 dagar! Det är rätt sjukt haha! Men skönt att få bo i Rättvik! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar