onsdag, maj 16, 2012

Sorry

Nu har jag inte skrivit på evigheter för jag kände att jag behövde en liten paus. Ska börja igen nu för jag har köpt ny mobil och jag kan nu skriva från den! Samsung Galaxy S2!

Senaste månaderna har varit ganska bra och gått väldigt fort! Vi har haft massor av gig med Wrong Channel, även utanför Dalarna. Spelade på nån tjej-tillställning i Söderhamn, fick bo på mysigt hotell. Och så spelade vi i Österfärnebo, vilket var det roligaste giget ever! Publiken var helt undebar!!!! Vi MÅSTE komma tillbaka dit! Här är en liten video som de har satt ihop!
Video från Distkrig 1 i Österfärnebo


Mitt band Wrong Channel har nu varit med i Dalatoppen i 6 veckor! Vi har legat 4a och 3a hela tiden. Nu har de fryst listan så vi ligger kvar på listan då den startas igen efter uppehållet!
Vi kom även in som utmanare i Siljanstoppen och tog oss direkt upp till FÖRSTA PLATS!!!
Och så har vi skickat vår låt Blocking Her Way till Kanada.
Det går fan bra nu!

Jag och Nicklas har gjort slut efter typ 8 månader tillsammans, då han flyttade till Skåne, hade ju aldrig funkat. Orättvist men sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar