fredag, maj 25, 2012

STRESS!!!!!!!!

Den här veckan har gått så sjukt fort! Och jag håller på att stressa röven av mig tror jag.. Håller ju på att försöka få ihop nån träff med tidningarna angående Vedstocksfestivalen som jag och Sandra arrangerar ihop med Bilda i Rättvik den 6e juni. Och det är krångligt, men nu äntligen har vi fått ihop det tror jag! Måndag träffar vi både DD och FK och sedan på fredag tror jag vi träffar Falukuriren igen.
Affischerna är iaf klara nu och de är ute, så sjuuukt snygga!

Sen har vi ju Get Wet, som jag o Sandra är bandansvariga för. Det är på Leksands Sommarland den 8e. Vi är ju även med i bandröstningen med Wrong Channel och ligger just nu 6a, vi låg nyss 8 men jagvägrar ge upp så har spammat på som fan nu och bandet Mental Issues har hjälpt oss som fan! Så nu är vi back in the game! Röstningen avslutas imorgon.

Vi kom 1a i Siljanstoppen igen förra veckan ju, men nu har det varit massor med problem med röstningen! skitmånga som säger att det inte går att rösta på oss! Det suger. Så jag har mailat och klagat! Imorgon får vi veta hur det gick denna veckan.

Igår när jag jobbade fick jag veta att killen som arrangerar grejen i Borlänge den 2a juni, som vi skulle spela på har för mycket att göra i skolan så han inte hinner fixa allt. Så de ringde mig och bad mig fixa allting. Jag sa att jag kunde göra det (fast jag INTE har tid).. Men men.. får la försöka fixa det ändå!

Idag har vi repat akustiskt i några timmar. Jag spelar mest dämpat, som kompgitarr bara och så sjunger jag med i refrängerna så det blir lite mer mysfaktor på det hela! Kommer bli sjukt kul att uppträda akustiskt den 6e juni och att få spela nått annat än trummor för en gångs skull, haha!

Nu känner jag att jag skriver om precis allting.. Men jag har sjukt mycket i huvudet nu så kan inte hjälpa det!

Imorgon ska jag packa, jobba, repa, sova hos brorsan och göra affisch till den 2a! Samt sammanställa röstningen för Get Wet! Fy faen.. Men ska vara en sommarjobbare på jobbet som jag nog kommer få lära upp lite, vilket är sjukt kul! :)

NU måste jag fan sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar