söndag, juni 12, 2011

Bye bye school!

Torsdag: Vi spelade lite brännboll, alla 3or på skolan. Men alla var ju inte där såklart, men ganska många var vi. Jag lyckades få till fullträffar på nästan alla slag och flera home runs, så till och med basebollkillarna stod och snackade om att jag var duktig, haha. Det var kul tyckte jag!!! Fick hur mycket beröm som helst,och det e ju bra eftersom jag går estet (alla tror att vi är dumma i huvudet och inte kan något alls med sport). Får väl lägga till att jag var bakis med... HAHA.

Sedan stack hela klassen till vår klassföreståndare Ulf och åt jättegod mat och fikade och övade på studentsången. Det var mysigt!

Efter detta åkte klassen till skolan för att kopiera våra huvuden i kopiatorn, haha. Vi skulle ha de bilderna på vårt studentflak. Blev skitroligt! Sen fick jag åka hem, men klassen var kvar och fixade med alla lakan och bilder och sånt till flaket.

Fredag: Jag gick upp jättetidigt och satte i mitt löshår och sminkade mig, men hann ändå inte äta frukost. Sen skjutsade Danne mig hem till Lisa där jag och resten av klassen pimpade upp vårat snygga flak! Sen drog vi alla till skolan och blev fotograferade med mössorna på. Hoppas att bilden blev bra!
Där efter gick vi till hembyggdsgårdarna och drack champagne-frukost, men jag hatar champagne och hon som jag skulle dela coca cola med hade glömt att köpa, så jag fick inget alls att dricka så jag åt bara lite tomater, hahaha. Där fick vi även en varsin stämgaffel av våra lärare.

Sen drog vi till kyrkan och där var det betygsutdelning och lite musik. Jag var med och sjöng Man in the mirror. Efter kyrkan åt vi lunch och efterrätt i matsalen och sen var det dags för utspringet!!! Det var kul men studentsången gick åt helvete och alla sjöng i olika tonarter, haha! Sen träffade vi våra familjer och alla som var där för att fota och titta och sen åkte vi på våra flak genom hela leksand. Det var så jävla roligt!!!!!!!



Efter allt firande i Leksand åkte vi alla hem till Gulleråsen och åt jättegod mat och firade mig där. Det var hur kul som helst!!! och det var 23 pers som kom för att fira mig. Trevligt!!! Fick massa fina presenter också. Sammanlagt 6700 kr och en stekpanna, en glasskål, ett halsband, armband och ring och massor av fina blommor! 


Typ halv 10 på kvällen åkte vi tillbaka till Leksand och gick ut på Lucky. Min kompis Louise kom också med i några timmar. Kuuul! Hela dagen var underbar! 

Tack till min fina klass och familj och vänner som gjorde dagen så bra för mig! <3
 
Fler bilder från HELA STUDENTVECKAN lägger jag upp i ett senare inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar