lördag, juni 04, 2011

Seg vecka

Den här veckan har gått segt som fan! I torsdags var jag ledig och var hemma och städade och på fredagen åkte jag, mamma och pappa till Mora och handlade. Jag köpte en platt- och locktång för 600 spänn. Det sved!

Sen köpte jag smycken att ha på balen och studenten, en sjal och lösnaglar och lite annat skit.


Jag är lite deppig eftersom det ska regna på balen... Fy fan alltså.. Har i alla fall köpt ett paraply.. men fint att stå med paraply på alla kort då.. Döööö.. Det får inte regna!!!!!! :(

Idag har jag solat i 2 timmar ute i det fina vädret och sen fixat lite på mitt rum.. Men det blev ingen skillnad typ... Har varit jättetrött hela dagen. Hoppas att jag är lite piggare imorgon! Då drar jag till Leksand och på måndag ska vi ta ett långrep! Ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar