tisdag, maj 31, 2011

Ny frisyr!

Idag har jag bara haft idrott i skolan. Vi spelade brännboll. Det var roligt för jag älskar brännboll, haha. Men idag gick det asdåligt för mig. Slog kanske 3 frivarv bara. Slagträt var ju så jävla litet, haha. Men fick till några bra träffar iaf!

Sen satt jag i skolan och bara döade i flera timmar. Hur tråkigt som helst!!! Men jag pallade inte att gå hem. jag var så jävla trött.


Kl 4 gick jag iaf till frisören "Hos Frisören" i Leksand och klippte mig. Jag hade samma tjej som förra gången. Hon är grym! Man får alltid EXAKT som man vill ha det! Jag hade med en bild och visade och sen beskrev jag lite, och det blev skitbra. Jag är jättenöjd!!! Bild kommer senare!

Nu är jag hemma och är hur slö som helst. Vill bara sova...

Imorgon är det studentfotboll!!!!!! Vi ska krossa dem! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar