tisdag, maj 24, 2011

Välgörenhetskonsert

Idag i skolan spelade vi softball på idrotten. Grymt kul!!! Men det var helt sjukt jävla skitväder.. det blåste så man knappt orkade andas, och det var svinkallt och regnade hårt. Sedan nästa minut var det varm och solsken.. och sen tillbaka till kallt regn.. Weird som fan!


Sen hade vi matte, men gick bara igenom nationella provet lite. Jag fick bäst poäng i klassen, hihi! Jag är inte van att vara bäst på något direkt.. haha, så det kändes bra! Fick 19 G-poäng och 8 eller 9 Vg-poäng.. Läraren sa att hon inte hade kollat om jag hade några Mvg-poäng för huvudsaken var att jag fick mer än Godkänt i betyg. Så det kan ha hänt att jag fick något sådant oxå. Man skulle iaf ha 25 poäng varan 6 Vg för att få Vg i betyg. Så jag får väl vara nöjd. Men det var lite frustrerande när läraren sa "Jag är helt säker på att du lätt skulle kunna få Mvg!" eftersom jag endast har räknat den här terminen.. Hade jag lagt ner tid på matten hade jag ju kunnat få Mvg i slutbetyg för det är ju inte svårt. Matte B vad fan.. det är ju inget. Men men.. Jag är iaf glad över att få Vg trots att man bara pluggat en termin!

Sen gick jag hem och fixade i ordning mig och lyssnade på musik... Och kl 5 drog jag till skolan för att kolla å och sjunga på Klaras konsert. Den var jättebra! Lite problem med ljudet bara, och det kom inte så mycket folk... Men nu får Klara i alla fall ett betyg i projektarbete som hon verkligen förtjänar och får ta studenten med oss andra! Yeeeey! Vad vore det att ta studenten utan en klasskompis? Bajs!

Nu på kvällen har jag skrivit utvärdering av mitt konditionstest på gympan.. Sprang 2,5 kilometer på 12.33 minuter... Det suger ju men men.. Nu har jag iaf allt med idrotten gjort. Jag har ju varit sjuk så mycket men får jag inte mer än G så kommer jag att gå till rektorn, för jag SKA ha ett högre betyg, så det så! Dock tror jag att jag får Vg... Hoppas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar