måndag, maj 23, 2011

Innebandy, ridning och spökhistorier!

I torsdags åkte jag ju på resa till Idre med mitt kära innebandylag! Det var grymt kul!

På torsdagen kom vi dit rätt sent och vi såg mest på tv och packade upp. Sen på fredagen sov vi länge och sen gick vi ner till sporthallen som låg 100 meter från huset och spelade innebandy i 2,5 timmar. Det var kul! Därefter lagade halva laget mat och så åt vi jättegod mat.

Lördagen bestod av en ridtur på 3 timmar i fjället och skogen. Det var jättemysigt och jätteroligt. Min häst hette Ceb och var en liten kille. Jättesnäll och fin! Jag har ju aldrig ridit nästan men det gick hur bra som helst. Fick dock sjukt jävla ont i röven efteråt! Vi travade ju rätt mycket och jag har ju inte det där flytet man ska ha, att typ ställa sig upp vartannat steg, eller vad man nu skulle göra. Så jag satt mest och guppade upp och ner, Aj Aj Aj!!!!!!!! Haha!Jag var även allergisk hela turen trots att jag tagit starka allergitabletter, haha. Men jag lever!

På kvällen satt vi och myste och berättade spökhistorier (sanna såklart) alltså sånna där upplevelser som man hade haft. Och om läskiga saker som hade hänt med människor. Alla blev sjukt uppskrämda och satt tätt ihop i soffan, haha!!! Jag tror faktiskt på spöken och andar!!! Gör ni????

På söndagen åkte vi hem...

Vi gick och la oss rätt sent alla nätter där. Och vi hade det jätteroligt tillsammans! Det är dock sjukt tråkigt att 2 i laget flyttar till Norge, och de flesta överväger att lägga av med bandyn... Jag vill verkligen fortsätta, men inte om ingen annan av detta gänget ska fortsätta... :( <3




















1 kommentar:

  1. Min pojkvän är ganska vidskeplig av sig och totalvägrar att köra anden i glaset tex :P Men han har också för sig att han sett spöken så ja ;)

    SvaraRadera