tisdag, maj 17, 2011

Sugig men bra dag

Idag gjorde jag Nationella provet i matte B. Det gick åt helvete. Eller alltså jag e klart Godkänd... Men det tar jag som ett IG eftersom jag ville få VG vilket jag e rätt säker på att jag inte får.. Frågorna var inte ås våra, me jag fick totalt hjärnsläpp... Fuck it.. Ska kolla om jag får göra ett kursprov så jag får VG. Läraren vet att jag kan så mycket bättre.. Träffade henne lite idag och hon sa åt mig att sluta vara så frustrerad och att hon skulle rätta provet och sen skulle vi prata mer.. men hon sa typ att det inte gjorde något.. men JO det gör mycket.. jag har inte gått skiten för att få ett jävla G...


Sen var jag kvar i skolan i flera timmar och bara satt och deppade så folk blev lite sura på mig.. vilket gjorde mig ännnu mer ledsen... Ond cirkel.. blä....

Sen åkte jag till Rättvik och hälsade på inne i bokhandeln och snackade med chefen där. Hon var SUPERDUPERMEGA-snäll!!!!!! <3 Världens snällaste chef kommer jag att få! Jag kommer att jobba 15e juni för att lära mig hur allt funkar, och därefter jobba när de behöver mig. Men i augusti börjar jag jobba på riktigt och ofta och dessutom kommer jag att jobba där till hösten! :D

Efteråt gick jag till brorsan och åt lite mat och drog sen till repet! Det gick väl helt okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar