onsdag, maj 11, 2011

Rep!!!

På söndagen åkte jag med tåget till Rättvik så jag var framme kl 10 på morgonen. Jag skulle ju stå och sälja underkläder för att få pengar till Innebandylaget, och skulle börja klockan 9, men det var det första tåget så jag fick komma lite sent. Jag skulle stå till kl 13 men fick gå kl 12. Det var rätt chill, haha. Efter det gick jag runt på marknaden lite och kollade på olika saker. Köpte lite olika saker, bland annat en väska, en sjal, en almanacka och 14 par strumpor. Sen gick jag hem till brorsan och satt på deras balkong och myste innan jag stack till replokalen och repade lite med mitt band. Alla tre var sjukt trött och slöa som fan så det var inte direkt ett energifyllt rep, men det gick rätt bra ändå. Vi började spela 800 grader som vi ska göra en cover på.  Det gick faktiskt bra! Och så började vi komma på trummor till en ny låt som heter War. Gick helt ok.

Och här kommer lite bilder från vårt förra rep , alltså inte detta. Men lite kul bilder ändå! :P
O.B.S. VI ÄR INTE SERIÖSA!!!!!!!!!!!!!! ;P

   






                                                                                                  
                                                                           

                                                                                                                                       

                                                                                                     

                                                                                                                                                                                                                                                      


                                                                                             

1 kommentar:

  1. Sv. Haha det är en jävla sten som lättar när man är klar med skiten i alla fall xD

    Men sköönt! ;)

    SvaraRadera