tisdag, juni 21, 2011

Utgång på bowlingen! Intention och Bertil Brulba!

I lördags stack jag och Moa Lindgren, (min kompis från Luleå som är här och hälsar på sin pappa som bor granne med mig), till Bowlingen i Rättvik och lyssnade på Intention, ett av banden som spelade på fredagen i Mora med oss, och på Bertil Brulbas Band (som vi också har spelat med förut). Vi kom dit lite efter kl 10 och det var helt tomt, men det var mysigt! Intention spelade typ kl 11 och de var så jävla bra! Idag hade de mer Delay på rösten som vi sa till dom och det blev stooor skillnad! Och allt ljud var bättre! Riktigt bra lät det och det var kul att se dem! De är ju också ett lokalband från Rättvik precis som vi. Hoppas att det kommer gå bra för dem nu!

Efter dem spelade då Bertil Brulbas Band och de var också riktigt bra! Coverband, men körde riktigt bra låtar och fan vad skön röst sångaren har! Nice nice!

Eftersom trummisen, Johan, i Intention hade lånat 2 par trumstockar av mig i fredags så fick jag ett helt nytt par av honom efter giget. TACK! Rätt storlek och allt! 5B är det enda som gäller!  2B går oxå, men bara på rep annars blir de för tungt! Haha...


Under kvällen umgicks jag med Moa, och Anna o Sandra i mitt band och de som spelar i Intention då. (fast sångerskan fick dra hem vilket var synd...) Kvällen var skitkul!


Jag ska försöka ta reda på om vi kan få ett gig på bowlingen med! Det hade vart grymt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar