tisdag, maj 03, 2011

Roligt i replokalen

Igår kväll på repet flummade vi runt som fan och hade skitkul! Haha! Filmade vissa saker med... Vem vet, jag kanske visar sen ;)

Vi har nästan satt trummor helt och hållet till en ny låt som heter Dear Diary. Jag hoppas att det blir klart på söndag, då vi repar nästa gång.

Den 11 juni har vi ju ett gig! Och de vill att vi spelar så mycket som möjligt så  vi kommer att försöka trycka in så många låtar som möjligt och sedan dela på playlisten och köra i två olika set. Alltså köra kanske 5-6 låtar och sedan ta paus någon timme, och därefter några låtar till. Jag tror att publiken där kommer vara rätt rolig att spela för, haha...
Det jobbiga är att det är dagen efter att jag tar studenten! Jag kommer ju vara skittrött! Men inte bakis, för jag väljer musiken framför alkoholen. Man måste ju inte supa som ett as bara för att man tar studenten, tycker jag. Jag kommer väl dricka någonting, men inte så att det försämrar mitt spelande dagen efter. :)
För övrigt så är jag sjukt stressad över allt com har med studenten att göra nu. Det är ju så mycket jag måste få gjort innan! Fy fan... Men ska bli sjukt skönt att sluta skolan!!!!!!


Igår var det någon anonym som skrev en kommenter till mig och bad om att jag ska lägga ut en video när jag sjunger. Jag känner inte riktigt för det nu, men vem vet det kanske kommer sen om ett litet tag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar