onsdag, maj 25, 2011

Vi har bara festen kvar!!!

Sitter och slöar och funderar på vad jag ska ha mig ikväll, haha. Jag ska på grillfest hos Lisa i min klass och sedan ut på studentfest på Baren. Jag måste ju hitta något att äta oxå.. har inte ätit middag på flera dagar, haha... Pallar inte att laga mat i mitt äckliga kök.. Men nu ska vi ju grilla så nu lär jag hitta något gött!




Jag ska möta upp Klara i noret sen så ska vi köpa något. Nice!


Idag ringde jag tillbaka till det där cafét som ville att jag skulle jobba där. Jag fick ju aldrig något mail om lönen och så så jag ringde upp så de inte skulle glömma mig helt. Jag fick veta att lönen låg på 89 kr och att jag skulle få börja typ 16e eller något. Jag tackade Ja såklart!!! Så nu har jag mailat Leksand sommarland och tackat nej till att jobba där iaf. Synd att man inte kan dela sig i två delar och jobba på flera ställen! Då hade jag gjort det. men skulle jag ha haft alla 4 jobben så skulle jag inte få en sekund ledigt... Och det vill jag väl ha... SÅ nu är det klart! Jag har jobb på Restaurangen på Travet, Bokhandeln och Café Södergården! Det blir kul med lite omväxling! Fick lön idag från min första jobbdag på travet. Fick bara 320 kr.. vet inte hur fan det går ihop.. jag kan ju inte tjäna så dåligt.. men men.. det kanske var för att det var första gången eller något, eller så har jag tänkt fel på hur många timmar jag jobbade.. men måste jobbat mer än 4 timmar iaf det vet ja.. hm.. jaja.. får ju ett lönebesked oxå så då lär jag väl se den exakta lönen.


Alltså det är sjukt att vi tar studenten om 2 veckor!!!!!!!!!!!!!!!  Gud vad jag är nervös!!! Men kul som fan ska det bli!

Har för övrigt börjat spela lite Poker igen! Fan vad jag saknat det alltså! Spelar på Unibet bara just nu, typ.. Och bara gratisturneringar, s.k. Freerolls. Men jag har ju vunnit sammanlagt 2000 på freerolls och turneringar under 20 kr och det e ju helt okej för att bara spela för skoj skull... Så vi får se om jag lyckas spela in lite smått nu med då. Fick iaf Royal Flush på floppen nyss när jag spela Omaha. Hahahah. Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar