måndag, april 25, 2011

Göteborg here I come!

Nu har vi åkt från Syrran i Rabbalshede och är på väg till Göteborg! Det kommer bli så kul! Fy fan vad jag saknar Göteborg... Det är skitjobbigt att inte kunna spendera mer tid där, men resorna kostar ju, och det kostar att vara där. Men förhoppningsvis får jag åka ner nu till sommaren igen och vara där lite längre.

Men först ska vi åka in i Surte, en liten förort utanför Göteborg där jag bodde från att jag föddes till 2003 då vi flyttade till Dalarna. Vi ska visa Daniel mitt gamla hus. Jag kommer väl bli helt nostalgisk. På torsdag ska vi dit igen för mamma ska hälsa på sin kompis och jag ska försöka passa på att träffa Emma och Samia.

Daniel kommer ju att åka hem igen idag med sin pappa som hä'mtar upp han i Göteborg... Det suger ju... Hade önskat att han kunde stanna med mig istället... :(

Men det ska bli kul att få träffa Mormor igen i alla fall!

1 kommentar: