lördag, april 30, 2011

Torsdag och hemfärd

På torsdagen sa vi hejdå till Mormor och åkte tidigt in till Surte för jag skulle träffa Aisha, och mamma och papps skulle sedan åka till Klädkällaren (mammas favobutik, som suger). De höll på att bygga om så pappa fick släppa av mig vid en annan gata, och jag fick gå över en liten äng som jag alltid gick över när jag var liten och skulle till Aisha. Haha, till och med det blev jag nostalgisk av! Jag gick hem till henne och vi snackade om allt som hänt och åt lite.

Sedan kom mamma och pappa kl 12 och vi körde Aisha till hennes skola i Kungälv eftersom vi ändå skulle dit och gå in på Kexfabriken. jag köpte typ 10 paket till mig själv, hahaha!  Sammanlagt köpte vi kakor för över 200 kronor! Måste ju passa på!






 
Därefter åkte vi tillbaka till Surte och jag gick hem till min barndomsvän Emma Larsson och träffade henne. Det var jättekul och jag hoppas att vi snart får träffas igen! Det är mycket som vi måste ta igen, eftersom vi inte haft så mycket kontakt sen jag flyttade... Så i sommar, om jag kommer ner får vi träffas mycket mer! 

Efter det gick jag till mina föräldrars gamla vänner på gatan bredvid och där var det 2 gubbar och 2 tanter som kramade om mig och undrade hur jag mådde och sa att jag hade blivit så stor och att de inte kände igen mig. Jag kan ju säga att jag har ingen jävla aning om vilka det var! Haha.. Kände inte igen någon av dem... Var väl för liten och hade inte så mycket kontakt med dem direkt utan de kände mina föräldrar mest. Men ändå har jag bot på samma gata i 12 år... Hm.. undra om det är jag som är glömsk bara.. Men men, vi gick in och åt och fikade och sedan drog vi iväg upp mot Dalarna igen. Kändes rätt tråkigt att lämna Göteborg bakom sig ännu en gång... :( <3

De hade börjat måla om mitt gamla hus till typ svart!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAH det får dom ju inte göra!!!! Det ska vara gult som det har varit sen det byggdes! :(


På vägen hem stannade vi i Laxå och åt glass på Burger King, och de spelade flera Mimikry-låtar!!! Fin musik det! <3

Vi kom hem typ vid midnatt och jag ville börja färga håret, men det fick jag inte för mamma... ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar