lördag, april 02, 2011

Tredje gången gillt!...

 ...Eller vad är det man säger?
Jag gör nu ett tredje försök att skriva en blogg, och nu jävlar ska jag fortsätta att uppdatera den! :)

Här är jag
Lite bakgrund om mig som skriver då:
Jag är född 1991 i Göteborg. Bodde i en förort utanför, kallad Surte, i 11 år, tills jag och mina föräldrar flyttade upp till Rättvik i Dalarna. Min syster gick då på gymnasiet och kunde inte följa med och min bror studerade i Umeå. Så jag fick flytta ensam med föräldrarna. Ganska stor förändring för en elvaåring... Jag har sen jag kom hit sagt att någon gång ska jag tillbaka till Göteborg och det står jag fast vid. Men inte än!

Nu spelar jag trummor i ett band som heter Wrong Channel - kommer berätta mer om det i ett senare inlägg. Och jag har världens underbaraste pojkvän som jag varit tillsammans med i 3,5 år nu. Jag går på estetiska musikprogrammet på estet i Leksand men tar studenten i sommar. (Ja, jag har gått om ett år för jag bytte skola). Jag sportar och tycker om att gå på konserter.

I denna bloggen kommer ni att få följa mig i min vardag, i skolan, på gig med bandet och såklart min väg ut i "riktiga livet" nu när jag tar studenten. Jag kommer även att skriva om vanliga saker såsom kläder, musik och människor.

Jag och min pojkvän Daniel <3
Ett gig med Wrong Channel
Jag hoppas att ni vill läsa vidare!

 //Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar