lördag, april 30, 2011

Seg dag med töntig film

Idag gick jag upp kl 8 (fattar inte hur jag kan vakna så jävla tidigt! Jag behöver ju sömn!..), och tänkte gå ut o lägga mig i solen, men det var ju sviiinkallt och blåste asmycket så det sket sig. Nu har jag lagt in typ 400 nya bilder på Facebook från allt jag varit med om på påsklovet.

Nu sitter jag och äter frukost och har nys börjat se på en tecknad film på kanal 5. Spirit heter den. Jag såg den när jag var mindre och den är afktiskt skitbra! Alla tänker väl "åh vilken töntig hästfilm", men jag är varken intresserad av tecknat eller av hästar och jag älskar den, så det går faktiskt att se på den även om man inte brukar gilla sånt!


Nu ska jag ta det lugnt i några timmar till och sen försöka mig på att skriva den där jävla projektrapporten.. Usch för skola! Ska kanske spela lite Sims 3 innan! ;)


Jag funderar på att köpa ett expansionspaket, men vet inte vilket.. Så nu undrar jag vad ni som läser min blogg tycker är det bästa? Om det nu finns någon Sims-spelare som läser? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar