onsdag, april 13, 2011

Sommarjobb fixat

En gammal estet har tagit finfina bilder och lagt ut på sin blogg! :)
Fick mail idag från Leksands Sommarland att jag har fått jobb där. Dock är det sjukt värdelöst att jobba där, men det är ju i alla fall någonting! Om jag får ett bättre jobb så tackar jag såklart nej till sommarland. Men nu är det säkert att jag inte är arbetslös i alla fall och det är ju huvudsaken. :)

Jag har varit ute i Leksand idag och sökt några jobb till, men de flesta är redan tagna. I leksand hoppas jag mest på hemköp, konsum eller gårdscafét.

Skolan idag var helt Ok. På ArKon (Arrangering och Komposition) spelade jag in trummor till min låt som jag gör, så ska klippa och klistra med det i Cubase nästa vecka. Sen ska jag väl spela in gitarr, bas och sång också efter det. Ska spela allt själv. På Ensembelledningen därefter hade en tjej i klassen med sig en låt som vi skulle spela. Jag spelade gitarr. Det var flummigt men kul! Sen hade vi typ inget mer :)

Nu har jag fixat lite med bloggen och hoppas att jag snart får fler besökare, och nu ska jag äta mat (endat grönsaker, dååååååligt jag vet,) och sen försöka plugga lite svenska, tyska och matte.

Jag saknar min Daniel sjuk mycket... Är van att träffas varje dag men nu har vi inte träffats sen i måndags. Jag är tofflig, jag vet, men det är man när man är kär <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar