tisdag, april 12, 2011

Söker sommarjobb

Idag efter skolan åkte jag till Rättvik och fikade med min bandmedlem Anna och sökte skitmånga sommarjobb. Jag sökte 12 stycken idag och ska söka minst 4 till på torsdag tror jag. Jag hoppas verkligen att jag får något av dem! Hoppas mest på ett jobb på ett café som jag sökte. Hon som jobbade där verkade gilla mig i alla fall. Hoppas hoppas hoppas! :)

Nu är jag hemma hos mina föräldrar för pappa ska hjälpa mig med lite plugg. Håller på att lägga upp bilder från projektet från mammas kamera till Facebook, så kolla gärna där om ni vill se mer än de jag lägger upp här på bloggen. Det blev bättre bilder än jag trott, för att vara en liten digitalkamera. Fångade till och med vissa snygga ljuseffekter! ;)

På torsdag har jag Nationellt prov i Svenska B. Det suger ju.

Här kommer några bilder från Projektet :


Jag fick fina blommor av mina föräldrar :)

Min älsklings-Louise kom för att se <3

Jag o Fyllo-piraten Maja

Me and my sis <3 Åkte ända från Göteborg!


It's your fucking Nightmare!

Jag sjöng The show must go on




Jag har köpt en ny traktor!

Boy band










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar