torsdag, april 28, 2011

Nordstan, Landvetter och Öjesjö

Igår, onsdag, gick jag upp och åt frukost och sedan tog jag spårvagnen in till Brunnsparken och Nordstan för att gå runt lite i affärerna. Jag hade typ bara 400 kr sammanlagt så jag köpte bara en grej på Cubus (vet inte vad det heter så jag lägger in bild sen!), en ansiktskräm och en foundation. Sedan gick jag och mötte Emma Asplund, min gamla bästa vän, och vi gick till ett café och väntade på Aisha och snackade lite. Sen när hon kom fikade vi. Det var jättekul, men jobbigt att vi bara kunde ses typ en halvtimme! Vi har inte träffats på hur många år som helst och man kan inte ta igen det på 30 minuter... Så jag hoppas att vi kan träffas mer i sommar och prata mer om allt som hänt och allt som ska hända! :)


Jag fick som sagt springa därifrån och möta upp mina föräldrar vid Avenyn och åka till Landvetter där vi hälsade på mammas och pappas bästa vänner (och mina Gudföräldrar). Vi träffade även deras dotter Emma och hennes två små döttrar. Den minsta har jag aldrig träffat, hon var hur söt som helst!


Efter det åkte vi vidare till mina kusiner i Öjesjö. Där var vi hela kvällen och åt och fikade och pratade och hade det mysigt. De har blivit så stora nu! Tilda är snart 13 år och lilla Maja är 11 år. Jag minns fortfarande hur det var när Tilda var en liten bebis som drog mig i håret hela tiden, haha. Jag önskar att jag hade fått träffa dem lite oftare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar