söndag, april 10, 2011

Seg dag

Idag gick jag och Louise upp halv 11 och åt frukost och såg på tv. Sen gjorde vi inte så mycket mer för vi var så himla sega och trötta. Sen gick jag med henne till stationen och sa hejdå till henne innan hon åkte hem till Avesta igen. Det var jättekul att få träffa henne igen och det måste göras om snarast! Dock när jag inte har fullt upp med massa annat jobb! :)

Sen gick jag hem o skulle plugga ikapp på tyskan, men kom på att boken ligger i skolan. Då blev jag sur och ville slå på något. Typ. Så skrev svenskareportage istället.

Och nu har jag fixat bilddagbok och sånt där skit igen, för det är faktiskt bra reklam för bandet om vi ska ha spelningar och sånt. När vi spelade i Ludvika fick vi dit typ 10 pers bara genom att skriva till dem på bilddagboken , så det funkar rätt bra. All uppmärksamhet är bra eftersom vi försöker rikta oss till alla åldersgrupper.
För övrigt hatar jag falska människor.Och jag tänker inte ta mer skit från idioter. Det känns skönt. :)

2 kommentarer:

  1. Sv. Men eller hur det värsta är ju att man brukar välja socialt liv och bra betyg framför sömn ;)

    SvaraRadera
  2. Sv. Men vad kul gillar din med! Haru bloglovin så kan vi följa varandra?:D

    SvaraRadera