onsdag, april 27, 2011

Bästa dagen på länge!

Vaknade, gick upp och typ dog av allergin mot pollen, tog tablett, började leva liiite mer, åt frukost. Sen åkte vi till Frölund Torg så jag fick gå in på New Yorker och kolla på de kläderna jag inte han prova igår. Så jag köpte ett leopardmönstrat linne, ett midjebälte som matchar min nya klänning, och en assnygg bh.

Linda som jag skulle träffa kl 12 skrev att hon skulle bli sen så jag, mamma och pappa åkte runt lite i Göteborg för att kolla bara. Sen åkte vi till Masthuggskyrkan där mamma och pappa gifte sig för typ 35 år sedan! Det var jättefint där inne! :) De visade mig även 2 olika ställen där de hade bott när de var unga.

Därefter fikade vi i "Linnéstaden" som det kallas (en del i Göteborg), och åt macka och drack kaffe och sedan gick vi ner till Linnéplatsen för att jag skulle möta Linda där. Men det tog ett tag så jag fick sitta där själv i typ en timme, men det var bara kul att titta på folk! Typ klockan 3 kom linda och lilla söta Adrian med en spårvagn och vi gicg och köpte barnmat och sen satt vi oss i gräset i slottsskogen och pratade och lät Adrian röra lite på sig så han slappa sitta i vagnen hela tiden. Nån jävel hade slängt en hel limpa precis bakom oss så det var fiskmåsar överallt! Var rädda att de skulle bajsa på oss... Haha. Vi satt där och pratade rätt länge och sen gick vi och åt glass. Efter det var klockan redan 5 så vi gick ner till Linnéplatsen igen och så hjälpte Linda mig att hitta rätt spårvagn och så åkte jag hem.

Det var skitkul att träffa Linda! Vi har ju fan inte träffats på 8 år! Pratade lite gamla minnen och om att vi bråkade mycket, haha. Hon berättade att hon hade trampat på några myror så blev jag skitförbannad på henne och det var en anledning till varför vi bråkade. Helt sjukt vad man kan bråka om när man är liten! Hahahahah... Vi var iaf vänner när jag flyttade och tur det för annars hade vi nog inte träffats idag och haft det så trevligt! Vi måste träffas igen om jag åker ner tycker jag! :)

SEN åkte jag som sagt hem och åt middag hos mormor och efter det skjutsade pappa och mamma mig till Guldheden så jag kunde träffa Samia. Helt underbart att få träffa henne igen! Ni fattar inte hur mycket jag saknar henne hela tiden! Vi har haft så sjukt kul tillsammans när vi var små och det e inge kul alls att bo så långt ifrån varandra... Synd att vi baka kunde träffas så kort tid, och att den tiden gick så jävla fort! Man har missat så mycket av varandras liv och det behövs mer tid för att ta igen det! Så i sommar ska vi träffas och ha skitkul i flera dagen har vi bestämt! ;)
Vi satt iaf och pratade i hennes säng hela kvällen om allt som hänt. Både bra och dåliga saker. Vill inte nämna vad men vissa sakern är ju så jävla hemskt.. varför ska det finnas hemska saker för?.. Usch.. :'( Men men, vi pratade om bra saker för det mesta! Och det var riktigt roligt att få träffa Samias mamma också! Hon är så jävla söt och snäll!!!! <3

Nu dör min dator när som helst! Uppdaterar detta inlägget mer imorgon! ;) Ciao! ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar