torsdag, april 21, 2011

Packar inför resan

Jag ska ju åka till Rabbalshede i Bohuslän och till Göteborg med mina föräldrar och min kille imorgon! Det ska bli så jävla underbart! Jag kommer ju från Göteborg, så jag njuter varje sekund jag spenderar i den staden. Och det är allt för sällan!... Men nu ska vi vara hos Syrran och hennes kille i Bohuslän från torsdag till måndag och sedan dra vidare till Göteborg och hälsa på mormor.

Jag ska även förhoppningsvis träffa 3 gamla barndomsvänner! Emma Asplund, Samia Othman och Linda Liisanantti heter dom. Emma och Samia träffade jag senast för 2 år sen typ, men Linda har jag inte träffat sen jag flyttade, dvs 8 år! Och hon har fått barn och allting! Så kul det ska bli!!! :)

Idag har jag varit i Rättvik och repat med bandet, och Anna filmade mig och Sandra när vi låg och töntade oss på golvet och hon spelade och sjöng 800 grader med Ebba Grön och jag spelade trummor på gitarrförstärkaren och på mickstativet.. Normalt jag vet! Haha.. Vi ska ju som sagt spela några covers eftersom vi har ett gig den 11 juni och de har önskat några covers (tex 800 grader). Vi satte upp några förslag, som rätt snabbt blev 20 förslag.. Men vi riktar in oss på 3-4 stycken just nu bara. Sen spelade vi en ny låt, Dear Diary, och satte trummorna till den nästan helt och hållet! SÅ snart kanske den blir klar också. Kul med en ny låt nu, det är fan på tiden! :)

Just nu packar jag för fullt och städar mitt rum och lyssnar på musik trots att klockan är halv 12. Tror min room mate är vaken ändå så det gör nog inget och jag har jättelåg volym. Kolla in The Exies! Dom är faktiskt jättebra! Sixx Am är oxå bra! :)

För övrigt höll jag världshistoriens sämsta tal idag i skolan på nationella provet i svenska B. Fy fan vad jag haaaaatar att prata!!!! Usch på det.

Nu ska jag packa vidare och sen mysa med min älskling! <3 Puss på dig! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar