måndag, april 18, 2011

Trött!!!

Nu har jag suttit hela dagen och funderat på hur jag ska lägga upp mitt tal... Jag vet vad jag ska prata om nu och har skrivit ett PM, men jag har inte lagt upp HUR jag ska prata.. Det är så jävla svårt! Jag hatar verkligen att prata inför folk, och speciellt om det är om något som kan vara rätt eller fel eller som man måste tänka på hur man pratar och hur man ser ut. Enda gångerna jag kan vara lugnt och prata inför folk är om jag pratar om något personligt eller något jag tycker om och faktiskt har egna åsikter som jag står för. Och då ingen sitter och granskar och betygsätter allt man säger och gör. Det suger! Har ju som sagt Nationellt prov i Svenska B imorgon. Och nu har jag haft värsta allergireaktionen också och det gör det inte lättare att tänka. :(

Yeah yeah.. Jag är i alla fall kvar hos mina föräldrar så måste gå upp skittidigt imorgon, och nu är klockan snart 2 på natten. Jag ska gå upp ännu tidigare än jag borde imorgon för jag måste skriva ner stödord till talet. Usch jag vill inte!

Såg förövrigt flimen Liar Liar idag. Jag brukar inte gilla Jim Carrey men denna filmen var jättebra! 

Såg två sjukt bra filmer för några dager sen också! Men det skriver jag inte om nu, utan i ett annat inlägg en annan dag :)


Imorgon ska jag på innebandyträning! Det var ett tag sen så det ska bli kul :)

Ni som har lite galen alternativ stil kolla in denna länken! https://rockin.se/
Där finns det skitcoola kläder, speciellt skorna! Och nu är det rea på allt på hela sidan för det kommer snart in nya varor, så passa på! Det hade jag gjort om jag hade haft pengar... Haha!

Jag har sånna här fast lila och utan nitremmen.
Men de är för små och har aldrig använt dem. Vad ska jag göra med dem???
Nu ska jag gå och sova. är helt slut. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar