fredag, april 08, 2011

Projektet

Har fullt upp från kl 10 på morgonen till 10 på kvällen nu när det är projekt. Det är både jobbigt och slitande som fan men roligt. Jag tycker så synd om de som är sjuka och knappt kan vara med bara.. Måste vara skitjobbigt. I tisdags kom min intervju på Radio Siljan och det lät inte så farligt som jag trodde det skulle göra faktiskt! Men jag har sån ful dialekt tycker jag. Det är pinsamt.

I onsdags ringde jag till Christer (en journalist på Falukuriren) och berättade att vi inte skulle ha ett genomdrag kl 12 om vi hade sagt. Eftersom ljudkillarna hade så mycket att programmera innan kvällens föreställning. Men han kom dit ändå så vi körde 2 låtar och någon dramascen och berättade vidare om projektet. Här är artikeln: http://www.dt.se/nyheter/leksand/article950321.ece

Sedan på kvällens föreställning kom journalisten Mats Rönnblad från Dalademokraten och han stannade hela föreställningen. Han är ett stort "fan" av våra föreställningar och han sa att han skulle skriva 2 helsidor och oss, backstage och on stage. Jag var tydligen i tidningen Idag (sa Anna), men har inte sett det än :P Men det skulle komma mer mer mer imorgon :) Det ska bli spännande!

Torsdagen gick helt ok, men skolföreställningen för 8orna sög ju eftersom det sitter massa små skitungar som skriker och klappar i otakt och dampar.. Orka.. :/
Men Premiären på kvällen gick så sjuuuuuuuukt bra! :D Synd bara som sagt att så många är sjuka :(

Idag (fredag) har vi haft gymnasieföreställning och det kom typ 200 pers! Nice! Men jag tycker att det gick skitdåligt för mig själv när det gäller alla låtar, men Figge (ljusteknikern) sa att det var bäst hittills och sjukt bra på Show must go on som jag sjunger lead på. Men det är svårt att tro på det när det känns så dåligt.. och så sjöng jag fel text oxå i 2 refränger.. Bajs. Men han sa att jag rörde mig bra oxå, jag som trodde att jag hade stått stilla bara.. haha...

Nu sitter jag o äter alldeles för stark pizza och väntar på samling inför dagens andra föreställning som är kl 7. Jag är lite nervös för mina föräldrar och massa folk från där jag bor kommer och kollar. Och mamma och pappa kommer imorgon igen. Då kommer även Brorsan och hans tjej och min syrra åker ända från Göteborg för att kolla! :D <3 Har nog även lyckats tvinga dit en kompis från Mora också. Det har kommit mycket folk på alla föreställningar utom den igår. Och allas föräldrar kommer idag och imorgon så jag tror att det kommer skitmånga då. Vi får hoppas! :D

//Carro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar