måndag, april 25, 2011

Uuunderbart rolig och överraskande dag!

Åh den här dagen har bara varit underbar! Vi åkte som sagt från Bohuslän till Göteborg idag. Men vi åkte igenom Surte också innan! Först åkte vi förbi min gamla skola där jag gick från att jag var 6 till 12 år. Vi stannade och tog lite bilder (töntigt jag vet, men blir ju nostalgisk av minsta lilla!), sedan åkte vi förbi min gamla bästis Emma Asplunds hus och då åkte hennes föräldrar precis ut så vi stannade och hälsade på dom! Emma låg fortfarande och såv så kunde inte hejja på henne just då. Men det var sjukt kul ändå!
Därefter åkte vi vidare så skrek jag "Där är Aishas hus!!!" Sen bara "Och där är AISHAS MAMMA!!!" Haha! SÅ vi stannade där hon var, och hon trodde inte sina ögon att det faktiskt var vi! Hon sprang in och hämtade Aisha, så jag fick prata lite med henne och vi bestämde oss för att träffas på torsdag, då vi ändå ska till Surte. Det ska bli så jävla roligt! Det var liksom meant to be allt det där! Om vi inte hade stannat vid skolan hade vi inte mött Emmas föräldrar, och skulle vi inte stannat och pratat med dem skulle inte vi träffat Aishas mamma eller henne! Så coolt! ;)

Sen åkte vi till Frölunda torg och mötte Daniels pappa, systrar och en kompis till dem, och sen åkte alla till mormor och fikade lite. Sedan åkte dom iväg (Danne ska ju inte vara med i Gbg utan åker hem till Dalarna). De åkte till Frölunda torg en liten stund innan bara, och efter ett tag kom jag, mamma och pappa också på att vi ville dit. Så dit åkte vi! Och jag fick träffa Daniel lite till, hehe!

Jag hittade en balväska, en studentklänning, ett par jeans, och lite annat smått och gott :)



Tighta jeans med fakeläder vid sidorna och på fickorna på rumpan. De kostade bara 90 kronor för det var på mega-rea!





Den vita klänningen köpte jag för 199 kr på Sisters. Den hade kostat 800 kr så det var ett kap! Ska ha den på studenten om jag inte hittar en bättre innan dess.



Den gröna kostade 199 kr på New Yorker.




Nu sitter vi och ser på en film på kanal 4 och ska snart sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar