lördag, april 16, 2011

Sminkkurs på Make Up Store

Idag var jag på sminkkurs på Make Up Store i Borlänge. Jag fick det som födelsedagspresent av Daniel när jag fyllde år. Jag visste inte riktigt om jag ville ha en extrem sminkning eller balsminkning, men eftersom jag typ bara behövde veta vilken färg jag ska ha på ögonskuggan på balen så testade vi en lite nyare sminkning på mig. Jag hade grön ögonskugga, vilket jag gillade. Det blev jättesnyggt, men jag tyckte att jag skulle ha mer eyeliner och mörkare ögonbryn, så det målade jag i lite efter att jag gått där ifrån. Haha. Och jag fick ju välja smink för 500 kronor också! Jag köpte detta (färgen blev lite weird):

Det kostade 675 kronor tillsammans, så fick lägga till lite själv.
Den blåa är mörkare än det ser ut, och lite mer åt det lila hållet, och glittret är silvrigt.
 


Så här blev det:


Sandra var med mig hela dagen. Kul kul! :) Efter att vi gått på Kupolen lite gick vi en sväng till Marknaden och där köpte jag lite billigt smink och ett par solbrillor. Just det, innan vi var på Kupolen gick vi ju till Dollar Store också, och där köpte jag påskägg till mina föräldrar och lite dekoreringssand och stenar.




 Nu är jag hemma hos mina föräldrar och min ängel Daniel är här. Vi ser på tv och ska snart sova. I morgon ska jag plugga matte och skriva ett jävla svenskatal.. Fy fan....

2 kommentarer: